LCD

4our Faced



Aarrgghh..!! Kusut ku lai mbuat blog ane. Naning kpala ku. Hehe.. Kan m'add ChatBox pun kial2. Kapisan2. Haha. Sampaiku klupaaan m'Introduce sapa 4our Faced ane. Okey. 4our atu kami ambil dari PIPS yg ada dlm card. Spade, Diamond, Club and Heart. Em. Aku start dgn SPADE dlu la. T'sohor la ia ne t'utama Card Tricks(Jgn kn kambang.Hahaha). Asal jumpa ja gerenti ada magic baru. Kami pn kdg2 t'kana jua la. Hehe. Then DIAMOND. Kbilangan dengan brg2 magic. Nada ia pduli mahal tu aa. Bantainya saja. Hahaha. Next CLUB. Nda plng brapa handal. Kira tahap Okey la (Merendah diri aku aa=p). Hahaha. Yg mahalnya sikit2 "Teknik JAUYAH LAMPOI Yo~". Hehehe. And Lastly HEART. Ani mainannya anak ane GAFF ne. Pukulan tesohornya tu. Sikit2 Justin Miller. Hehehe. (Kwn2ku jgn marah aa~Hehehe).Apa lagi aa.Mataku pun dah ngantuk ne. Idea pn kesuak dah. Nanti g ku m'update. Apa2pun, "DIAMOND, JAUYAH LAMPOI kan titon dlu~".Eh.Eh.B4 atu. iatah usul si SPADE tu diatas aa. Yg lain2 nanti g kamu pnya turnku tunjukkan mua kamu.BOWH~~.Haha. Okey. Peace=D.